söndag 2 december 2012

Mera väskor


Här kommer det några till småväskor i andra färger och modeller. Det är så roligt att sy dessa väskor för de blir så fina och är så enkla och snabba att sy. Om man vill kan man dekorera dem med applikationer, knappar och spetsar det är bara fantasin som sätter gränser. Det blev en vinväska till mamma också när jag ända var igång. Hon beställde två av mig i höstas men det tog lite tid att få den sista klar. Nu har jag arbetat mig ner i ufo-högen en bit och kan snart med gott samvete börja med något nytt!

2 kommentarer:

  1. Du, det var en bra ide´av Dig att göra vinpåsar av "små motivbilder", så som Du gjort här. Jag har köpt en del sådana fina tyger men inte hittat så bra projekt att använda dem till.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Ja det fungerar jättebra med sådana paneler! Det blir fint fast det är fort gjort..bra när man snabbt vill sy något att ge bort.

    SvaraRadera