lördag 8 mars 2014

Jubileum! 10 000 besökare på min blogg!



Det är så fantastiskt!! Jag har haft 10000 besökare på min blogg!! 
Det vill jag fira på något sätt så jag tänkte lotta ut ett litet överraskningspaket bland dem som väljer att lägga in en kommentar till dagens inlägg. Nästa söndag drar jag en vinnare bland er! Skulle vara roligt att få veta om ni haft någon favorit bland mina inlägg! 

Det är så roligt och inspirerande att ha en blogg, verkligen något som jag rekommenderar andra att börja med. Man kan dessutom förlora sig flera timmar framför datorn när man hoppar hit och dit mellan andras bloggar. Det finns så mycket att se på! 


Min myskvilt är äntligen klar! Den här sydd i Windig vays-tekniken. Mina Kaffe Fassettyger kommer verkligen till sin rätt och de klara färgerna gör mig så glad och kommer nog att hjälpa till att värma mig när jag ska sitta och mysa i soffan.


5 kommentarer:

  1. Hei!Gratulera med så mange besøkende på din flotte blog,neimen ikke rart så mye fint du lager!Duk til mamma syns eg er alldeles nydelig,og ho ble nok kjempeglad!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt jubileum. Vilken otroligt läcker kvilt du har sytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Birgitta! Du vann ett litet jubileumspaket av mig, men jag har inte hört av dig. Om du vill, så hör av dig till mig så skickar jag det till dig.

      Radera
  3. Att Du har haft tiotusen besökare på Din blogg kan jag gott förstå!
    De sakerna som Du syr och visar oss ser välgjorda och fina ut.
    Det är varierande ting som Du syr och det är kul, tycker jag.

    Quilten som Du visar oss i dag är makalöst fin. Mönstret gör sig otroligt bra i Kaffe Fassettyger, så som jag ser det.

    Med tanke på Ditt "överraskningspaket" så kommer jag direkt att tänka på ett inlägg för ett par år sedan. Då Du hade gjort ett par mycket fina askar och fotograferat dem på ett mjölkbord bredvid ett par äldre mjölkflaskor. Den bilden ser jag på näthinnan när jag blundar. Du har sytt många fina saker, med den bilden "är bäst".

    Dollandesign

    SvaraRadera
  4. Grattis till 10 000 besökare. Du syr så mycket fint det senaste är nog ett av de snyggaste jag sett.

    SvaraRadera