söndag 16 mars 2014

Vinnare i mitt 10000-jubileum!


Vinnare i mitt lilla jubileumslotteri blev Birgitta i Gävle! Om du mailar mig din adress så kommer denna lilla tygpacke med posten till dig! Vill passa på att tacka er andra också som valt skriva fina kommentarer och på det sättet fira mitt jubileum med mig! Det är verkligen roligt när någon tar sig tid att skriva en rad med kommentarer kring det jag gjort.

 En bild till på min myskvilt i Kaffe Fassettyger...Tänkte att solen skulle lyfta fram färgerna ännu mer. Visst har jag en fin kvast!! Den har min farmor gjort för minst 50 år sedan. Jag vågar inte sopa med den då jag är så rädd att den ska gå sönder, men jag älskar hantverket i den också och att den påminner mig om den underbara kvinnan som var min farmor.

En liten vårduk! 



1 kommentar:

  1. Oj vilken produktion! Kaffe Fassett täcket är underbart och likaså den lilla duken!

    SvaraRadera