söndag 13 september 2009

Helg ljuva helg..

Nu är det söndagseftermiddag och helgen är nästan slut. Fredag till lördag var jag hos mamma och hjälpte henne med höststädning i trädgården. Det var som det värsta hårdträningspass. Inte en muskel kom undan och fint blev det. Sen var det bara att bege sig hemåt och ta itu med mina trötta sommarblommor. De har gjort sitt nu och vill gå till blommornas sälla jaktmarker. Men himmel så många krukor jag har på min altan!!! Tunga, jordiga och besvärliga. Men nu är de tomma och diskade och väntar bara på att jag ska orka bära dem till garaget. Vännen har varit här i helgen. Ganska roligt faktiskt. Jag har så blandade känslor kring kärleken just nu. Hur ska man orka? Men man sätter väl den ena foten framför den andra och ser vart stigen leder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar