söndag 22 januari 2012

Ett litet babytäcke

Nu är det första babytäcket klart. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag skar tyg först och tänkte sedan...men det är då man får vara som mest kreativ och göra kullerbyttor på hjärnkontoret. Men jag är ändå ganska nöjd med slutresultatet...nu ska jag bara göra en till om det skulle vara en lite kille som är på väg. Fast mamman och pappan får väl välja vilket täcke de vill ha till denna lilla någon som vi längtar efter nu..

Vår längtar jag också efter och för att skynda på den lite har jag köpt lite fina, härliga tulpaner...då kommer våren snabbare, tror jag!

2 kommentarer:

  1. Åh, så otroligt fint täcke du gjort. Många timmar bakom!
    Härligt med tulpaner, jag tror jag måste köpa en bukett också, så kanske det går ännu snabbare.

    SvaraRadera