söndag 31 juli 2011

Juvliga Juli

Vilken härlig sommar det har varit! Nu har jag en sista semestervecka efter att ha jobbat en vecka på sommardagis. Det känns så lyxigt att ha semester igen och jag ska njuta denna sista vecka. Jag har faktiskt sytt och pysslat lite under denna varma månad. Toppen till en baliquillow är klar och ska snart monteras trots att det varit så varmt i mitt syrum att jag inte orkat tänka på symaskinen så mycket. Dessutom vill man ju vara ute i det vackra vädret. Såg  Sommar med Ernst där han burit ut symaskinen och satt ute och sydde och det såg härligt ut en idé till en annan sommar. Det jag istället har gjort är att tillverka kläder till Barbiedockor, mest stickat, ett roligt pyssel tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Men så tjusig Barbie har blivit! Jag längtar till vi startar upp höstaktiviteterna igen!

    SvaraRadera
  2. Det är barnen på förskolan som ska få klä upp förskolans Barbiedockor. Jag tror att de blir glada och idag har jag kompletterat med ett litet täcke till.

    SvaraRadera