onsdag 6 april 2011

500 gubbejubileum!

Igår hade jag min femhundrade besökare på min blogg!! Så himla roligt att så många har varit intresserade av det jag har att visa och berätta! Ja, jag vet att 500 inte är så särskilt mycket i bloggvärlden men för mig är det helt otroligt många. Det sporrar mig att fortsätta att skriva och visa mer så att intresset hålls vid liv. Ni som är in och tittar är så väldigt välkomna och jag blir jätteglad när jag får små kommentarer från er.
För att fira detta så vill jag visa min dotters blivande quillow. Hon har klagat lite att hon minsann inte har fått någon kvilt, fast det har hon visst, så när hon nu tar sitt körkort så ska hon få den här av mig. Det är en mysteriekvilt som fanns i Fat Quarter förra året som jag har följt. Igår kväll hade jag sytt sista rutan och skulle lägga ut det hela för att se hur det artade sig. Gissa om jag blev snopen när det saknas fyra rutor, trots att jag följt beskrivningen till punkt och pricka! Men det är inte annat än att ta fram mönstret igen och sy fyra rutor till.
Det här utlägget är bara ett första test, jag får nog flytta om några varv till innan det blir perfekt.

4 kommentarer:

  1. Men håll i mig så j...a snygg!! Hoppas dottern är en snäll en, som får den snygga quillowen!(fniss).
    Ses på onsdag!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Men vilka härliga färger du har satt ihop. Fantastiskt vacker.

    SvaraRadera
  3. Färgerna till det här täcket har min dotter själv pekat ut en gång som "skitsnygga". Det la jag på minnet och jag hoppas hon gillar dem fortfarande.

    SvaraRadera