tisdag 6 april 2010

åhå

Jag vägde mig i morse..trodde faktiskt inte att jag skulle ha gått ner i vikt, jag ville snarare se hur stor skada som var skedd nu under påsken. Men jag hade faktiskt lyckats gå ner ett halvt kilo sen jag vägde mig för två veckor sedan. Toppen! Det ger mod och energi att fortsätta kämpa på. Nu har jag inte så mycket kvar till min idealvikt och det gör mig också lite lat. Jag har ju gått ner 10,5 kilo och skulle kunna nöja mig med det, men jag vill ner några till innan jag ger upp. Eller ger upp är väl inte rätt ordval utan snarare firar att jag är i mål! Jag vill ner till 60 kilo innan jag är nöjd, alltså ca 4 kilo till. Framför allt vill jag bli mer spänstig och jag ska snart börja jogga på mina morgonrundor. Just nu är jag förkyld igen och får nöja mig med att promenera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar