tisdag 4 november 2014

Kursväska

Äntligen har jag fått någonting ur händerna! Jag har länge önskat mig en mellanstor väska att ha när man ska på någon utbildning, föreläsning eller fackuppdrag. En väska som rymmer ett skrivblock, lite pennor, en vattenflaska och kanske en smörgåslåda. Den här väskan, vars mönster finns i MyQuilt, passade helt perfekt för det ändamålet. Hoppas att jag kommit loss nu för det har varit otroligt segt att få någonting gjort i syrummet. Höstmörkret har helt tagit mina krafter och inspiration. Men förhoppningsvis börjar det röra på sig nu.

2 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut din nya väska, kul när man hittar en modell som passar en! Kram

    SvaraRadera
  2. Den blev fin! Snygga tyger!
    Inte konstigt att man är trött i detta höstmörker. Vi går i ide nästan!

    SvaraRadera