torsdag 19 juli 2012

Förrådspåfyllning!

Kunde inte låta bli att göra ett besök på Quilterian idag. Jag har så himla mycket tyger och jag har bestämt mig för att försöka utgå från det jag redan har och inte bara köpa på mig mer och mer....men nu hade hon ju sommarrea och jag hade slut av den tunna dukvadden och utan den blir inga kviltar gjorda. Dessutom går det ju inte att gå in där utan att köpa bara några små tygbitar...och det var ju rea....fast det blev bara en reabit och de andra tygerna skulle bara med mig hem! Ja så kan det gå när man inte är så ståndaktig utan lätt blir förälskad i vackra tyger!
Sommarutmaningen vi fick i kviltgruppen är klar och det ska bli så spännnade att se vad de andra har gjort. Nu är bara frågan vad jag ska ta itu med härnäst, blir nog att gräva upp ett nytt ufo och sätta igång!

3 kommentarer:

  1. HAHA, det där känner jag minsann till. Måste ha, skriker nå´n osynlig i örat, kan vara ett ovanligt tinnitusljud!!
    Sedan har hon ju så otroligt mycket fint, det är bara så. jag får så mycket idéer när jag kommer dit. I sommar har jag dock inte varit så produktiv.

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du gör Katarina och så fin blogg du har :)

    SvaraRadera